Ett såntdär tråkigt bildlöst inlägg..

Hemma!!!
Nej jag har inte fått kvarsittning, va hemma redan vid halv fyra som vanligt, men jag har läst vidare i en shopaholics bekännelsen fram till nu, då jag fått huvudvärk -.-
Haha, sprang skoljoggen idag iaf, 6km på ca 55minuter, inte så dåligt om man tänker på mina förbaskade luftrör och en ganska dålig kondis..
Jaja, vi hade iaf bara 2½ lektion idag! (Y)
Och det var bara lite snack om ett prov vi ska ha på svenskan.
Lite spelande av Knocking on heavens door (älskar den låten!)  på musiken och tja mycket snackande och lite jobbande på SOn ;P
Haha..
Men väldigt kul iaf!
Riktigt bra dag!
Men jag ska leta reda på en huvudvärkstablett nu, sen ska jag käka nåt tror jag.
Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0