iHateRubiksKub;)

Tjah snygging! ;)
Sitter här och försöker lösa en rubiks kub, helt totalt omöjligt ska ni veta, en sida javisst två, never ever.
Ja jag är väl medveten om att man kan göra roligare saker än att lösa rubiks kub men vadåå, jag städar ju iordning på mitt rum o så hittar jag den... (A)
Hänt annars idag? njaadu, skola igen, höll på att somna på grund av kaffe/cola/fanta brist, hehe, ^^
Typ alla va iväg på orientering, eller Hanna o sanna o cli o jossi o sofie och nicole på semester dåe så det va ju bara jag lydde kvar, jag har gått och misstolkat allt va de och vad jag sagt, hehe bara så typiskt mig ;D
Jaa vad har jag haft för lektioner idag? Hmm, slöjd, booring, svenska, gick igenom provet, so, jobbade som vanligt, 2 timmar håltimme pga ingen gympa, no, sexualkunskap, kollade på en dålig tecknad film och snackade preventinmedel, aaaskul! xD ;)
Sen heemhemhemhemhemhem.
Och nu ska jag försöka mig på att lösa rubiks kub igen o sen kolla på House, pussheej<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0