Pain

Hej.
Är hemma idag, har superont i magen :(  Eller just nu är det ganska OK, äter ipren. 
Usch usch jag missar proven "/ jag e nog den enda som bilr ledsen när man missar ett prov ;P 
Men jag kommer ju ändå få göra proven. Nästa vecka kanske då jag har 2 prov oxå, 4 prov på en vecka. Kul? Nee. 
Jaja just nu ligger jag i alla fall i soffan o kollar på Top Model, repris. 
Har laptopen i knät och över magen, blir så varmt så då slipper jag värmedynan! (Y) 
Sen ska jag kolla på Hem till gården, och sen.. Titanic!! tycker att jag har rätt att gråta lite och då är ju titanic en bra film, snyft. 
Sen så ska jag prata i telefon med Hanna och höra vad jag missat i skolan, en massa antar jag ;/ tur att jag kommer tillbaka imon, undra hur många som tror att jag bara skolkar idag för att slippa proven? Många antar jag :/
Men SOn ska jag göra imon, och tyskan bli det nog på måndag.
Jaja det bli faktiskt allt för detta inlägg orkar inte tänka ut mer att skriva just nu, men det kommer kanske ett inlägg med en massa snyftanden efter Titanic .. :p  Hejhej


Postat av: Lydde

det va ingen som trodde att du skolkade :)

2009-03-27 @ 18:33:11

Postat av: Mela

Va bra :p fast hade jag gått idag så hade de nog gjort de :P <3

2009-03-27 @ 18:39:31
URL: http://meelah.blogg.se/

Postat av: Lydde

kanske :)

2009-03-28 @ 12:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback