Ryck as usual.

Ni vet ju att jag får små ryck ibland...kvällens var att baka kladdkaka... Blev så sugen när jag läste ett inlägg på Englas blogg, så jag gick till kylskåpet och tur nog hade vi allt hemma! Så det är vad gjort den senaste 1.5 timmen, bakat och ätit kladdkaka. Nu vet ni det. Skriver igen sen, mer från datorn imon, då svarar och godkänner jag era söta kommentararer oxå. Pusspuss<3


Postat av: Amanda

Hej!

Gud så fin blogg du har!

Har också en blogg, kanske inte lika fin!

Men är rätt nöjd med den ändå:)

Vad har du gjort idag?

Här i Stockholm har det varit piss väder.. Alltså en tråk dag!! Hihi:)

Har faktiskt gått i centrum med en tjej kompis idag, super trevligt:D

Ville bara kika in alltså och såklart lämna ett avtryck:)

Kramar!!!

/Amanda:)

PS:

Du är väl inte en sån tråkmåns som inte går in på den som kommenterat och ställt dig frågor och svarar i deras blogg??

Så gå gääärna in på min blogg och skriv något till mig också, så ialla fall jag blir glad ikväll:)

KRAAAAM

Och tack om du går in på min blogg:D

2009-08-22 @ 22:26:35
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0