Hjälp! Jag är med i det verkliga livet ;)

Tjaao!
Blivit lite dålig på att blogga va? ;)
Har annat för mig, så jag hinner inte alltid, med läxor, fritid och mer läxor.
Fast jag tänkte att jag måste skriva lite, och just nu gör jag inget, har egentligen några läxor men jag orkar inte.
Har iaf klippt mig idag, e supernöjd! :D
Dagen har varit ganska bra, inte lika bra som mån/tis men bra ändå.
Bara för att ha något att snacka om, e det någon mer än jag som kollar på "hjälp! jag är med i en japansk tv-show" haha tycker de e askul x'D
Fast som ni vet har jag ju ganska sjuk humor ;)
Japp, snart e det Valborg, vad ska alla människor göra då?
Vad jag har planerat är att Hanna o Sanna hänger med mig ut till min moster och är där en stund, sen att vi sticker ner till den "lokala" majbrasan som är där i närheten.
Ska bli mycket skoj!
Jag verkligen älskar Valborg, så fruktat mysigt!
Men naej nu tycker jag att jag har varit duktig och skrivit ett ganska långt inlägg så nu får de räcka ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0