April april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill ;)

Tjohej!
Haft ett prov o ett läxförhör idag, HK prov, trodde jag kunde det bättre än vad jag tydligen gjorde, kunde allt igår men idag va det ju typ som grekiska. :S
Sen läxförhör på 26 ord i tyskan, gick väl bra men jag blandar ihop vilka det ska va der, das elr die på :/
Annars så har det varit supervarmt och jättehärligt väder idag, nu nu nu börjar det bli sommar! :D
Haha jaa det va bara så tydligt idag på musiken.
Först så ska vi börja spela den "stand by me" typisk somarlåt om man frågar mig <33
Sen när vi kom ut därifrån var det så varmt att man kunde gå i t-shirt och så luktade det grillat,  SOMMARN E PÅ GÅNG! :D
Jagvillhasommarnu!
Men om vi räknar till sommarlovet så är det massa kul grejer som händer:

♥ Gotland
♥ Kalmar
♥ Påsk!
♥ Vårfesten!
♥ Sweden rock

<33
 Men nu ska jag stika ut o gå en runda, ciao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0