You know it's been so long, you should know

Lunch! 
 
Typ, sitter själv inne på kontoret och väntar på att gå ut och käka med mamma. Är galet hungrig så minuterna går ganska långsamt om man säger så... Idag har jag för övrigt vunnit kriget mot youtube som vägrade samarbeta med mig, HA! Ehum, ja. 
 
Well, tänkte mer att detta var ett ypperligt tillfälle att uppdatera lite snabbt så ja, hej. Ikväll dissar jag hockeyn så det kommer säkert något vansinnigt intressant inlägg när jag är klar med träningen och så. 
 
Hörs senare och ja, för att det inte ska bli ett för tråkigt inlägg lägger jag upp en bild från instagram på mitt nya påslakanset! Hopppas jag inte lagt upp det innan... 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0