You have loved yourself and no one else

Hej!
 
Just nu mår jag faktiskt ganska bra, för ca fem minuter sen var jag halvt spyfärdig. Vet inte riktigt vad det är för något jag åkt på men vad det än är så gillar det bergochdalbanor, det är en sak som är säker. Sitter just nu sid datorn i alla fall med ljusstyrkan på skärmen nerdragen så långt det går, nacken tar ju så himla mycket stryk av att ligga ner så var tvungen att sätta mig någonstans. 
 
Vad jag gör just nu är att redigera lite bilder från Gotland som jag fotade förra året, av någon anledning blev det aldrig av att jag fixade med det då. Hade väl andra saker för mig, men mycket konstigt. 
 
Lägger upp en av mina favoritlåtar just nu, så uppdaterar jag igen om en stund! Puss
 
H O L L Y W O O D  U N D E A D  -  N E W  D A Y
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0