What a wonderful life, do that you feel alive

Hej.
 
I lördagskväll kom Hanna hit och nyss åkte hon hem, därför har jag inte riktigt prioriterat bloggen (det vill säga, jag glömde uppdatera i söndags och sedan kände jag att ähh).
 
Dessutom är jag förkyld, inte bara förkyld som de där människorna i nässprayreklamerna utan så förkyld att min räddare i nöden (nässpray) inte ens hjälper längre. På grund av detta har min förmiddag spenderats med papper indränkt i Vickssalva upptryckta i näsan. 
 
Ni hör vilket intressant liv jag har! 
 
Just nu sitter jag och kollar upp lite saker till imorgon då jag ska på arbetsintervju (tjoho), det jag kollar upp är exakt adress... Känner inte för att gå vilse nämligen. Är galet spänd på detta, verkligen ett jobb jag vill ha så lär väl gå runt på högvarv tills jag är klar med intervjun och inte kan göra något mer än att vänta. 
 
Well, här är den fantastiska papper-i-näsan-bilden!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0