Married to the devil in the city of angels

Godmorgon!
 
Skönt med helg nu, tyvärr är det tendens för snöstorm ute men annars så. Ska iväg i eftermiddag så ska strax dra igång med dagens träning! För övrigt lyssnar jag på Hollywood Undead, inget ovanligt med det.. Håller även på att fixa med en widget så jag kan få in mitt twitterflöde här, jag uppdaterar faktiskt där!
 
Ja, ska försöka få upp lite inlägg här, kul att det kommit in en hel del kommentarer i veckan, mycket kul faktiskt!
 
Weeel, nu ska jag hämta ett par strumpor innan mina stackars tår förfryser.. Här kommer en bild på en kopp kaffe som jag drack igår. 


Postat av: Alv

snow *-* here in Chile 38° D:

Svar: I hope thats 38° Farenheit? :O
Mela

2013-02-09 @ 11:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0