Look who stayed in the sun

Shit vad jag är sur över att inte kunna mobilblogga ritkigt, blir ju noll uppdatering här de dagar då jag inte sitter vid datorn och det lär ju bli en hel del såhär i sommartider. 
 
Idag har jag för den som är intresserad varit och fotat min kusin som är på ridläger, förutom den minidetaljen att jag är dödsallergisk mot hästar så gick det bra. Hade min hysteriskt varma skotskruta halsduk som munskydd så förutom att det var varmt så gick det toppen! Hoppning stod på deras schema för dagen och när jag stod där med stora objektivet på kameran var jag verkligen stolt kusin, tänk så härligt det ser ut att hoppa runt på sådana där stora livsfarliga hästar... Hade jag inte varit allergisk så. 
 
Efter det åkte jag hem och vilade bort värsta nysattacken till MacGyver sedan efter lunch blev det ut och åka en lååång sväng (hela tre kilometer!) till mosters stuga som skulle städas. Rocklassiker och sjönsång med mamma och tre timmar senare var stugan helt okej ren efter att vi bland annat utrotat ett spindelpar som var gigantiska. 
 
Det blev fint i alla fall och under morgondagens lövmarknad lär jag ha träningsverk i minst en av mina armar, prova själva att skura taklister/fönster til och från i tre timmar! 
 
Nu ska jag se någon film, bokrecension på "den glömda trädgården" och lördagsdelen på Swedenrocksammanfattningen kommer förhoppningsvis senare om jag hinner, puss på er!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0