Halloween soon.

Jag undrar om jag inte har lite stressigt egentligen...
Det är den 27 september idag om jag inte har helt fel, den 30 oktober (om ca 1 månad asså) ska jag hjälpa min lilla kusin på hennes halloweenfest.
Jag har då blivit tillsagt att vara utklädd till älva, så jag måste hitta någon älvliknande maskeraddräkt.
Sen dagen efter, lördagen den 31, så ska vi ha halloweenfest här hemma för närmaste släkten.
Jag ska då fixa en proffsig spökrunda som folket faktiskt blir rädda av -.-
Fixa med mat och liknande, dekorationer inomhus, och tillsist fixa en dräkt att ha!
Jag tänker nämligen inte vara älva då oxå förstår ni ;P
Förra året körde jag med Alice Cooper sminkning och sen svarta kläder (tänk er att jag stod i badrummet i 2 timmar och sminkade mig kolsvart runt ögonen xP) året innan det var jag djävul kanske?
Kommer inte ihåg riktigt.
Men jag måste fixa något iaf.
Alla tips är hjärtligt välkomna, jag kan länka alla er som kommer med tips? ;D
Japp, men tipsa på nu, nu ska jag leta på google.

Puss


Btw, för er som inte vet hur Alice Coopers sminkning ser ut är här en bild

(bilden är tagen från google)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0