Film höst.

Sitter här med en orörd Nutella framföör mig, nästan så man inte vill äta den ju..
Haha vem försöker jag lura! x)
Sitter i alla fall och läser om filmer på SF.se
Hittat några bra filmer:



(bilderna är från google för er som undrar)

* Ja jag vet att det inte är det postern som är till New Moon filmen men jag tyckte denna var riktigt snygg!
* Jag längtar sååå till New Moon!!!!!
* Bara jag som ser att regissören till "Allt för min syster" är samma som till "Dagboken" en av mina favoritfilmer! Greeat,
* Allt för min syster var en grymt bra bok! Hoppas filmen är lika bra!!
* Någon som inte tänker se Coco livet före Chanel? JAg som älskar historiska draman och sånt tror den kommer vara superbra!



Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SV:* Åh tack så jättemycket :) jag blev så orolig att jag klippt bort hela mitt hår ^^



(ursäkta för sent svar, fick din kommentar i augusti)

2009-09-04 @ 20:49:47
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0