Draft: Sept. 26, 2009


... att jag inte uppdaterat sen igår eftermiddag! :o
Kom inte hem från pingisen (vi vann btw! ;) förrän vid 11, efter att stannat på donken o käkat, hade iaf asont i magen så jag ville bara sova bort det.
Vakande sen imorse av att mormor ringer och säger "Godmorgon, vi åker på kalas om en timme, vill du ha frukost?"
Jag bara, jaa det vill jag.
Upptaget i badrummet så jag hann inte duscha innan frukosten, så när jag käkat blev det bråttom, in i duschen i 20 minuter (ja det var nödvändigt att duscha i 20 minuter!) sen in och sminka mig (blev inte nöjd med pudret såg allmänt lustigt ut, kan bero på att jag gått osminkad typ hela veckan) sen fixa håret (luggen ville verkligen inte som jag ville, så efter att kämpat med att inte ha någon glipa mitt i luggen satte jag upp ett diadem) och klä på mig (i sista sekunden såg jag att det var en fläck mitt fram så jag fick byta till nya kläder som inte matchade ögonskuggan -.-)
Sen in till stan och 1års kalaset, en dreglande bäbis som doppade huvudet i tårtan, underbara 2 timmar..
Euw.
Fick nu reda på att ungen spytt upp tårtan -.-
Trevligt eller hur?
Eh, sen hem och städa hela huset!
Jag tycker ändå att jag varit duktig idag!
Nu ska jag lyssna vidare på VH1 lägger upp en superbra låt om en liten stund ;D
Puss sålänge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0