Livin after midnight, well not today

Tjoho! :D
Tisdag idag, jag måste sluta skriva vilken dag det e, det e bara segt x)
I alla fall så var första timmen slöjd. Jag hatar att sticka strumpor. Fast. Jag lyckades med hälen idag! :D
Yup så det så ;) Jag e stolt här va! :)
Haha sen en liten håltimme innan svenskan drygade nog mest i korridorerna som vanligt.
Jaa sen svenska, vi fick höra en del ur Jan Gullios Ondskan och sen gick han igenom det nya arbetsområdet i svenskan, "Klassiker". Sen så var det dags för So. Vi fick plugga till det enskilda provet vi ska ha på torsdag, usch usch två prov på torsdag "/
Mm sen så hade vi lunch, haha xD
Sen en lååååång håltimme för vi hade ingne gympa, (teater i gympasalen).
Sen då så gick vi på teatern, en monolog av Jan Gullios Ondskan (därför fick vi hhöra lite på svenskan oxå).
Den va väl bra gjord och så men alla sånna föreställningar e halvsega -.-
Sen sista timmen va No, vi fick försöka fatta Archimedes princip och testa den, kul! :D No lektionerna e alltid jättenormala, not. ;D
Haha sen heem hem hem, somnade i soffan o missade tränigen x/
Jaapp nu kollar jag iaf på Äntligen Hemma och snart e det House! :D:D
Sen ska jag sovaa, e så trött så det e inte sant :p
Och imon så ska Hanna me mig hem o jag ska spela match, så jag kan inte va trött imon så jag Måste sova ju :>
Haha mm har faktiskt ingen ork att komma på mer att skriva så, thats it. pösspöss ;P

Eller jo!  Hanna har en cool mamma! ;D


Postat av: Lydde

vad har hennes mamma gjort ??

2009-03-25 @ 19:32:48

Postat av: Mela

Haha ne hon e bara cool helt enkelt (: ;p

2009-03-25 @ 19:42:36
URL: http://meelah.blogg.se/

Postat av: Lydde

okej <3 :D

2009-03-26 @ 15:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback