Sego..

Jag hade tänk skriva ett superlångt intressant inlägg om något viktigt idag.
Men jag har inte lust, är på fruktat dåligt humör.
Ja det finns en anledning, nej jag vill inte ta upp det här.
Dagen har iaf spenderats i ett badkar och i sängen, jag vet att det låter väldigt illa när man skriver det så men det är inte som det låter.
Har legat och läst, har verkligen behövt koppla av, stressa ner lixom.
Var iväg och fick massage igår, behövde det verkligen.
Massage för ryggen och ansiktet, fast är nästan lika spänd i axlarna idag igen.. -.-
Lyckat, javisst!
Tänkte iaf typ göra en ansiktsmask ikväll och poppa popcorn och sega framför MTV o kolla på minnes vidoes av Michael Jackson, kan inte fatta att han e borta, the king of pop.
Men nej det här blir inte bra känner jag, låter fruktat deppig.
HAha men skriver ikväll om jag känner mig bättre då. Puss på er underbara människor <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0