Picking up the pieces, something more to believe in

Hej!
 
Bloggen har legat på is under ca en månad, anledningen är att jag inte riktigt hade tid med den när jag hade praktik vid datorn hela dagarna och vår/sommar smugit sig på här så att jag hellre spenderar tid ute på min fritid. 
Sedan åkte jag den 13e maj till mina drömmars land Skottland där jag varit tills nu! Eller ja, jag kom hem i måndags men med tanke på allt städande jag gjort sedan dess så...
 
Nu ska det i alla fall bli fart på bloggen igen! 
 
Är taggad till tusen på att skriva och så att få visa en bråkdel av alla de bilder jag tagit under veckan, det får dock vänta då jag inte haft den obligatoriska visningen för släkten än... Hehe!
 
En liten smakbit kan jag ändå bjuda på, detta är utsikten från torget vid vår lägenhet fotad med min mobilkamera:
 
Vackra Edinburgh Castle under en ovanlig blå himmel! Åh, är det bra att man redan längtar tillbaka något sjukt? Hehe, nu ska jag plocka ur/i diskmaskinen och sen se MacGyver! Puss. 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0