Who left the door open, who left me outside

God kväll!
 
Precis käkat god middag och nu blir det köra ett litet styrketräningspass fram till åtta då det blir att se på antikrundan! Har även några häften om att plugga visare som jag tänkte kolla igenom, ska ju fortsätta plugga till våren nästa år efter ett uppehåll till hösten med resa och förhoppningsvis jobb!
 
Jo förresten, mina t-shirts som jag beställde häromdagen (sa jag ens det? Hmm..) har kommit till mig från det fantastiska ladet västerut (dvs Storbritannien) med betydligt större utbud av stuff! Fick ju en fjärrutlösare till kameran så för första gången någonsin kommer nu tre bilder på kläder som inte är fotade med webcamen! Förtjänar ju nästan en applåd! ;) Anyway är bilderna lite fula eftersom jag inte orkade ta på mig ett par byxor.. 
 
I alla fall, detta är en aerosmithtröja!
 
Och detta är fram och baksidan på en wasptröja!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0