Scars will heal but we are meant to bleed

Ahh fredag!
 
Redovisat projektarbetet samt fått lite oklarheter runt ett betyg uppklarade, så går på helg med ett leende på läpparna! 
 
Just nu läser jag i lite broschyrer om högskolor/universitet, utlandsstudie inom foto i Sanata Barbara låter inte fel nej, funderar på att kolla upp det lite riktigt. Hmm! Antningen det eller Visby, känns som släkten hellre ser att jag stannar i Sverige, hehe ;) 
 
Anyway, måste städa lite nu så ha det så bra!


Postat av: Emma

VI HAR BLIVIT ATTACKERADE AV EN TIO ÅRING! :C

Svar: HAHAHAHAHA vad? xD
Mela

2013-01-11 @ 14:29:25

Postat av: Emma

Det kom in en liten rysk pojke till textsalen och försökte ta över min dator! han försökte gå in på någon rysk version av facebook och drog i min dator och sa att det var hans macbook. Fick stänga av datorn med knappen för att han skulle lämna den. han sa fuck you och shit hela tiden och pratade blandat lite svenska, lite engelska och ryska (antar vi). Han var jätte läskig! Vi tror han hette Nikita eftersom han skrev det på en av datorerna när han försökte komma in på dem. x)

Svar: Hahahaha åh kul :'D
Mela

2013-01-11 @ 16:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback