Regrets still haunt my hollow head

Hej!
 
Blev inte av att åka till Hanna idag då hon ligger nerbäddad med hemsk förkylning, jag känner faktiskt inte för att bli sjuk igen.. I stället har jag tagit tag i tidningen och fixar i InDesign något sjukt, den börjar faktiskt bli vacker! Efter mycket om och men och svordomar och hot. Mest jag, men datorn hotade faktiskt att stänga ner, så det så!
 
För övrigt lyssnar jag på Black Veil Brides och försöker att inte tänka på hur ont jag har det i min nacke, förnekelse när den är som bäst! Hehe, vill även förneka att Sveriges juniorlag inte är fortsatta världsmästare.. Matchen var galet underhållande men resultatet (3-1 till USA) kunde ju varit lite trevligare tycker man ju. Aja amerikanarna var riktigt duktiga och många av deras spelare ser ganska så finfina ut. Så rätt nöjd ändå ;)
 
Och ja, bara för att jag (äntligen) fört över alla Tysklandbilderna från telefonen kommer här en bild från Scorpions!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0