Cause you were born a lion and a lion you will stay

Hej! 
 
Just nu pluggar jag Rörlig Bild (prov imorrn) och lyssnar sönder Hollywood Undeads skiva, släpptes ju officiellt idag och är helt kär. Verkligen, några låtar är så otroliga att jag är helt paff!
 
Har för övrigt en vansinnigt massa flikar uppe, skjuter upp pluggandet ibland jaa.. ;)
 
Hehe, ja bloggade inte igår för var hos Hanna i princip hela eftermiddagen och på kvällen var det hockey (som vi inte går in på något särskilt), efter det så gick jag och la mig rätt direkt, är fortfarande halvt mosig i huvudet efter att vänt på dygnet i helgen. Hmm, börjar bli gammal? 
 
Idag har jag mest haft matte, pluggade hela håltimmen och annars var det bara svenska där jag fick reda på att slutbetyget i Svenska B är pampampam MVG! Så galet lycklig! :')
 
Men nej, jag måste plugga nu!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0