Hey, wait, I got a new complain

Hej!
 
Idag vaknade jag utvilad och insåg genast att något måste vara fel, hur pessimistiskt det än låter så hade jag rätt. Gissa vem som fick ont i magen ca en halv sekund senare? Precis, så fick ta en extra dag hemma. Då undrar man ju lite varför jag inte hade kunnat dra igenom alla kommande/eventuella sjukdomar på lovet i stället?
 
Well, inte särskilt mycket att göra åt. 
 
Igår var jag iväg halva dagen och städade lägenhet och på kvällen såg jag på teve. Filmen Burlesque gick på 3an, faktiskt förvånandsvärt bra för att vara en dramafilm. Så ja, bättre uppdatering idag eventuellt. Orkar dock inte sitta upp för långa tidsintervaller i sträck så ska lägga mig ner igen nu. Här kommer en bild från häromdagen då jag provade igenom alla effekter i PhotoBooth för femtioelfte gången! Puss. 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0