These were our words and our words were our song

Tjoo!
 
Kom nyss hem från att ha övningskört en sväng, kul! Fick möte för första gången oxå, lyckades hålla mig på rätt sida och allt och alla klarade sig helskinnade! Fantastiskt eller hur? 
 
Nu har jag precis lagt beställningen på studentmössan efter mycket om och men med att den förbaskade sidan krånglar.. Dessutom sjukt att det snart är student, eller ja snart och snart.. Men alltså oj, känns som det var igår man satt inne i aulan första gången den där dagen i ettan. Haha sjukt!
 
Nu ska jag göra något lite tråkigare nämligen fixa med svenskaläxa, den är dock till nästa vecka men vill ha det klart. Har massor att göra i helgen med alternativ medicin och så är det ju hockey och födelsedagsfirande!
 
Just precis nu är jag vansinnigt glad! Håhååå, puss!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0