Don't you touch, don't get near, don't take me for a fool

Fantastisk huvudvärk jag har för tillfället.. Hmm.. 
 
Kan dock inte somna, har försökt sen jag kom hem vid två, fastnar bara för diverse djurprogram på Animal Planet haha. Lyckat, yes. Ganska dryg dag i skolan idag, först matte som idag handlade om ekvationer. Wow. Aja, jag överlevde, samma gäller alternativmedicinen, har inte varit på det bästa av idag och såklart blir det en dag då det blir föreläsning hela lektionen. Ingen bra planering. På fotot gjorde jag inget alls, bara lyssnade på typ redovisningar och så. 
 
Meningsfull dag, javisst. Nu lyssnar jag på Deuce på galet hög volym för att se om huvudvärken blir bortskrämd :3 Puss!
 
 


Postat av: Johännä!

Vad i hela friden är det som de har framför nylle'? 0.0

Svar: Hmm masker? xD
Mela

2012-09-13 @ 22:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0