Where's my heart, you missed it

Äntligen är det fredag, lång vecka som det kändes som aldrig skulle ta slut. 
 
Lite kort summering av vad som har hänt i mitt liv:
 
Måndag: Skoldag till fyra i form av biblioteksbesök för att låna sagoböcker som det snart ska bli omskrivningar av och illustrationer till, kom hem och var allmänt dödstrött. Blev lite plugg på alternativmedicin som det skulle bli prov på dagen efter, samt lite hjälp åt pappa med hans nya telefon!
 
Tisdag: Började vid åtta med matte, den lektionen ägnades dock självklart åt plugg på alternativ medicin i stället. Vidare till det provet som jag faktiskt tror gick rätt bra, hade dock allmänt jätteont i min hand efter provet, skrivkramp ya'know. Håltimme och projektsarbetfix, sådär jättekul ni vet. Vidare ut och käka lunch med david och sedan träffa mami en stund på stan. Tillbaka till skolan för två timmar svenska, sen hem! Tv och sova resten av kvällen-
 
Onsdag: Det var begravning för min faster som gick bort för ett tag sedan, jobbig dag. 
 
Torsdag: Började klockan 08:00 med matteprov, fantastisk start på dagen. Kändes dock bra och efter provet gick jag till mammas jobb en stund och fikade. Tillbaka för alternativmedicinlektion, besök av en aromaterapeut! Intressant och kul lektion! Sedan hade vi foto, där ska vi samarbeta med en textare och göra ett reportage för ett mittuppslag i en tidning, jag och david ska jobba medd grafitti, kul! Sedan iväg till kiropraktor, yay! Hem, sova osv ni vet.
 
Fredag: Äntligen ♥ Började med en timme svenska, gjorde lite instuderingsfrågor och läste sedan lite texter av random ryssar (okej dostojevski är kanske inte så random, pluspoäng för att jag stavade rätt på första försöket!), kom fram till att delfin är ett väldigt random namn.. Sedan blev det foto och att jobba vidare på gårdagens uppgift, alltså ut på stan och fota grafitti!
 
Nu är jag hemma och har varit det sen typ två, skönt! 
 
Hur har er vecka vart? 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0