West coast, east coast yeah you're loving it

Godmorgon!
 
Igår somnade jag vid nio (!!!) pga huvudvärk, sömnbrist, det vanliga ni vet. Det resulterade i att jag idag vaknar en halvtimme tidigare än vad jag skulle, efter den dagliga morgonrutinen (vilken dag är det??, ta på diadem, kolla telefonen, kolla klockan, se att jag råkat dissa någon som smsat ruskigt sent vid elva, lägga tillbaka telefonen) så tittade jag av någon anledning ut genom fönstret, såg att det var världens finaste dimma så kasta sig ner för trappan och hämta kameran och gå ut. Fast mamma och pappa sov fortfarande så det blev mer smyg så fort du kan!! Ah. Nu ska jag i alla fall käka frukost! Ni kan få en av morgonens bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0