Once in your life you find someone that will turn your world around

Hej!
Har försökt uppdatera bloggen hela dagen, som ni sett ganska lönlöst.. Well nu funkar det förhoppningsvis! Min dag började i alla fall med Bryan Adams o lurarna på bussen, bra morgon på så sätt aye! Första timmen obegriplig matte tillsammans med my dear friend huvudvärken, det var inte fantastiskt... Något som däremot var det var faktumet att jag fick 45/47 poäng på alternativmedicinprovet! Tjoho, nöjd! Vidare ut på håltimmen med Flii, pizza blev det till lunch! Alltid trevligt, mot slutet av håltimmen på tillbakavägen till skolan stannade vi i parken och umgicks med Adam en stund, fint! Sen svenska, instuderingsfrågor ftw! typ. Efter skolan drog vi in i idrottshallen och filmade klipp till vår musikvideo, sådär sjukt vackert! Efter det drog jag hem och har legat i soffan sen dess, haha! Nu ska jag dock käka, puss på er!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0