Nowhere to escape, that part I know

Jo såhär är det, internet fungerar hyfsat igen (typ runt 4 mbit, måste dock fortfarande kolla upp det, ska vara betydligt snabbare) och jag har varit ute på en förbaskat härlig promenad med pappa! 
 
Anyway, musiknörd med förkärlek till konserter som jag nu är råkade jag gå in på ticnet en sväng för att se om det finns något kul att fylla ut min annars musiktomma vår med. Såklart fanns det det, så nu är biljett bokad för att se Helloween och Gamma Ray i Göteborg i april, tjohopp och tjohej och allt sådant... 
 
Nu är jag ganska så lycklig om man bortser från huvudvärk men weeel man kan ju inte få allt! Vidare ut till kökedt nu för att käka ungspannkaka och sedan hopp in i badrummet och göra mig i orning för artonårsfest, fin lördag ohyeas! 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0