I'm a freak and I know what I say

Ja, det kan inte vara många som har missat att Kiss är klara för Sweden Rock nästa år (såklart har jag min biljett här hos mig♥) och ja, det är ju en ganska big deal. Nyligen har ju även deras nya platta Monster släppts så just därför känns det som en bra att göra en liten topp fem lista över nya skivan, själv är jag faktiskt inget vidare större Kiss-fan, har några låtar jag älskar och ser definitivt fram emot att se dem live eftersom att de är bland de allra största banden samt att scenshowen ska vara grym men ändå... Weeel, här kommer topp fem utan inbördes ordning! 
S H O U T  M E R C Y 
T H E  D E V I L  I S  M E 
F R E A K 
O U T T A  T H I S  W O R L D 
L A S T  C H A N C E 
 
Måste säga att det var svårt att välja ut, låtarna fungerar så bra tillsammans på skivan, tycker dock skivan gjorde lite såhär wwwiiiiEEEE = bättre och bättre ju längre ner på skivan man kommer, öppningsspåret Hell or Hallelujah är enligt mig vansinnigt tunt. Över lag ger jag nog däremot skivan en 4/5! Lyssna på hela skivan här! 
 
 


Postat av: Rebecka

Dö grym blogg förfan! :D
kram!

Svar: Nämen tackar! :D
Mela

2012-11-09 @ 15:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0