With a gleam in his eye, his middle finger to the sky

Hej!
 
Fick hem min lilla bebis (även kalald "dator" hmm) ikväll! vackert uppdaterad med massa kul, eller vad sägs annars om hela adobefamiljen uppdaterad till CS6? Lyckan är extrem här, dessutom har jag några nya program som jag känner lite "whaaaat" till, ska bli kul att sitta halva natten och lära sig! 
 
Förutom det är internet så galet långsamt att man hinner odla en omgång potatis innan man ens kommer till startsidan (vilket nu borde resulterat i en massa potatis, jag vet). Har i vilket fall lyckats sega fram en låt på youtube (gissa vilken, mwaha).. 
 
Weeel, nu ska jag gå ut i hallen och kolla så inget monster vill äta upp mig, samt hämta cola.. 
 
Puss!
 
H O L L Y W O O D  U N D E A D  -  W E  A R E ♥
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0