Time will show, the last word is for me

Hej!
 
Idag är det fars dag och det firas såklart med mysig frukost med kokt ägg som traditionen här hemma är, sedan blir det hem till morföräldrarna ikväll för stor middag, mys! ♥
 
Just nu sitter jag med något som dock inte är lika trevligt, matte och svenska. Dock har det övergått mer och mer till internet och diverse resesidor.. I högtalarna går Sonata Arctica på en kanske lite för hög volym men det är fint, åh kan inte vänta till jag får se dem på Sweden Rock, det är lycka till typ 207% det.
 
Hade tänkt ladda upp en låt från youtube här nu men internet vägrar att samarbeta på den punkten.. Så ni kan väl i stället komma på en låt ni tycker om och sedan lyssna på den? Bra. 
 
Nu ska jag gnälla för någon valfri person om hur mycket jag hatar den kasa internetuppkopplingen! Puss ;) 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0