This whiskey river has a long way to flow

Hej!
 
Klockan är åtta och jag funderar på att gå och lägga mig.. 
 
Det har varit en lång dag minst sagt, dock väldigt kul så klagar inte på mer än faktumet att ja har huvudvärk!
Dagen började i alla fall med att åka buss! Otroligt intressant eller hur? Anyway, Mötley Crüe i lurarna och det är även det underbara band som går i högtalarna nu, har blivit lite helt fast i dem sådär.. 
 
Well, kom in till stan, följde med emma till lägenheten för att hämta lite stuff till vår filminspelning. Vidare till lektionssalen och planera och börja sminka för dagens projekt. Starwars meets Twilight som jag berättade om igår? Det var vansinnigt kul att filma även om det tog från klockan åtta fram till klockan två att bli klara, även kul att sitta i matsalen sminkad som "gammalochmöglig" but still det gick! 
 
När vi äntligen var klara drog jag med david till hemköp för att köpa food (drickyoggi och kaffe, var längesen jag käkade det nu!), vi skulle ju nämligen sitta på skolan till fyra och vänta på att få göra en bandintervju.
 
Efter maten kraschlandade jag i den galet sköna soffan utanför klassrummet och hade det inte vart för att david pratat konstant i en timme så hade jag nog somnat. Lite trevligt folk kom i alla fall och underhöll oss sista halvtimmen och sedan blev det en ca tio minuter lång intervju med ett mycket roligt band att intervjua! Värt väntan och nu är vi ännu ett steg vidare i projektarbetet, tjoho!
 
Ner till busshållsplatsen för att åka med pappa hem, kom hem lagom till mamma gjort gott käk och sedan bäddade jag ner mig i soffan för skidskytte och vem vet mest. Nu hade jag tänkt fota lite bilder med blixt för nuvarande fotouppgiften, dock la blixten av igen trots fullt batteri så får ge upp det. I stället fotade jag hur mysigt mami gjort mitt rum med lite julkänsla, så slänger upp en bild på det här i stället!
 
Ner och köra 100 ryggups nu och sen bädda ner mig i soffan med en alvedon så ska nog den här kvällen också bli rätt mysig, puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0