Some people can't take the truth, no wonder they ain't feeling satisfied

Tja!
 
Ligger i soffan och ser på LA Ink med mammas dator på magen, blir extremt yr i huvudet varje gång jag reser mig så lär stanna här resten av dagen. Morgondagen också för den delen, galet drygt då jag har massor i skolan. Buhu! 
 
För övrigt idag har jag hunnit irritera mig på massa människor på facebook. Folk som allmänt provocerar för att de tycker de får för lite uppmärksamhet samt andra människor som av samma anledning läger upp allmänt opassande profilbilder. Kan inte alla bara skaffa lite hyfs? 
 
Well, ska fortsätta kolla på teven nu, slänger upp en lite halvgammal bild på mig som hade fått kategori två av facebookmänniskorna att skrika i panik "aaahmaaagaaad man ser ju inte urringningen!!!1! katastroooooof", haha, lättroad när jag är sjuk? Ohhh aye! Mwihi, puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0