Need a crash if you wanna catch me

Hej!
 
Mår faktiskt betydligt bättre idag än igår, orkar till och med sitta vid min egen dator utan större problem!
Så skönt, ryggen är lite halvt tokig på mig efter att fått ligga ner i soffan för länge.. 
 
Idag har jag i alla fall hunnit med att se MacGyver (som sänds på nian igen, tjoho lycka!), fika och lite sånt aktivt, haha. Är ju dock inte helt frisk än, glöm det jag skrev nyss om utan större problem, är ganska yr nu tyvärr.
 
Letar just nu efter julklappar och lyssnar på Crashdiet så jag ska nog överleva!
 
Puss på er!
 
 
 


Postat av: Emma

Sheeeeeeeeerloooooooooooooock :c

Svar: Visstja! (a)
Mela

2012-11-16 @ 13:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0