Long live, long live, long live the king of crimson

Godmorgon höll jag ju på att skriva nu, men nej det stämmer inte, vaknade vid halv tio (ja, det blev lite sovmorgon där ja!). 
 
Har under förmiddagen läst den fantastiska boken "SAker min son behöver veta om världen" av Fredrik Backman, sträckläsning i två timmar och recension kommer lite senare idag!
 
Sedan blev det lite fika ine hos morföräldrarna och sen dess har jag gjort lite skolarbete i form av att fota illustrationer till sagor. Känner mig vansinnigt vacker som bortskämd prinsessa (prinsesssan på ärten). Haha, nu ska jag dock storstäda mitt rum, så slänger upp en webcambild på hur jag ser ut just nu. Notera min knut, Ajj lööv it, typ.
 
Puss på er!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0