I've lived this last goodbye a million times in my mind

Hemma!
 
Åh hjälp lång dag, som alla onsdagar mer eller mindre.. 
 
Idag kom jag i alla fall in till skolan klockan åtta för filmkunskap, övningsfilm stod på schemat och sagt och gjort drog vi ut ett gäng till parken för att filma. Några timmar och allmänt förfrusen senare så var vi klara där.. Ut och käka lunch med david och sedan tillbaka och redigera mästerverksfilmen med flii, blev väl helt okej. 
 
Efter det drog jag och emma ner till bussen, på väg hem pratade jag i telefon med hanna och väl hemma blev det fika hos mormor. Nu ska jag bädda ner mig i soffan framför någon dålig tvserie så jag somnar! Yay! 
 
Random bild i sepia eftersom jag inte haft det på länge, allmänt ovanligt att se mig i hatt oxå. Weeel, ni överlever nog! 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0