If you dance with the devil your day will come to pay

Tja!
 
Uppdateringen gick lite utför jaa. Well, jag kan förklara! 
I lördags visade mamma en fantastiskt stor låda fylld med böcker från Adlibris, bland annat innehöll den "The Heroin Diaries" av Nikki Sixx. Ja, det förklarar kanske lite? Satte mig vid datorn för att bara läsa på baksidan men det slutade med att jag läste fram till det att Hanna kom hit och jag var tvungen att lägga den i från mig. 
 
Vi åkte i alla fall ut till moster på födelsedagskalas, mycket trevligt! Gott käk i form av pastasallad och god efterätt med muffins och schwartswaldstårta (stavning♥). Efter det blev det flytta in på en ryamatta och lyssna när morbror spelade gitarr samt planera skottlandresa, ganska fint ja! 
 
Hanna och jag promenerade sedan de tre kilometerna hem och upptäckte vid dörren att extranyckeln inte fanns där den brukar, visar sig att mamma fått den med sig.. De hoppade dock tack och lov in i bilen direkt efter vi ringt så vi behövde inte stå och huttra i kylan för länge! 
 
Ut på picknick till skolgården vid ett och sedan sova till tio dagen efter. Resten av söndagen spenderades framför vintersport på ettan samt med att läsa. Orkade inte ens mobilblogga, lyckat!
 
Idag jobbar jag hemifrån, har ägnat förmiddagen till att läsa och se MacGyver, nu ska jag sätta igång med plugg!
I bakrunden ekar Mötley Crües Girls Girls Girls skiva, känns passande med tanke på att det är runt den skivan jag läser om.. Puss på er!
 
M Ö T L E Y  C R Ü E  -  D A N C I N G  O N  G L A S S 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0