He's the only one they call feelgood

Tja!
 
Skönt med fredag, har för övrigt haft en toppendag!
Det började med sovmorgon som gjorde att jag fick vakna av mig själv utan väckarklockan, helt underbart! In till stan vid halv elva för foto, hamnade i studion och tog de bilder som skulle redovisas och både jag och läraren blev nöjda! Hann även med en sväng till ett hotell för att gå på fotovernisage. Fick glögg, julkänsla där ja! Efter skolan träffade jag hanna sofie och lovisa för adventsfika på waynes, mysigt! Åkte sedan med pappa hem och hämtade upp pizza på vägen. Nu ligger jag nerbäddad framför how I met your mother, rätt lyxig dag ja! Nu får ni ha det så trevligt så får vi se när jag uppdaterar nästa gång, kanske ikväll om jag orkar släpa mig till datorn, lär jag dock behöva göra för måste plugga lite. Puss på er anyway! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0