Bury all your secrets in my skin

Nationella: Check!
Tog ca en timme för mig att skriva en krönika, sen blev det dricka kaffe en halvtimme i väntan på att få gå från lektionen och efter det gick jag en sväng på stan med david och snackade. Trevligt, sen blev det hoppa på bussen för att vara hemma lagom till klockan halv elva!
 
Fika - Se MacGyver - Sova.
 
Sen blev klockan två och det var dags att dra sig upp ur sängen och hoppa in i bilen till vårdcentralen.
Efter en man som trängde sig före i kön och en receptionist som uppenbarligen inte kan sitt jobb (ja hej, ja jag fyller i att du är här, ja sitt ner så länge så kommer någon strax... ooooj jag glömde fylla i att du var här) tog det ca fytio minuter att träffa sköterskan och sedan ca tio för att ta spruta och skölja öronen. Verkligen trelvligt att sitta på en vårdcentral i drygt en timme. 
 
Well, jag hör nu i alla fall, är det verkligen normalt att världen har så här hög ljudvolym *rädd*. 
 
Nu har jag smugglat in lite tomater till mitt rum och ska slösurfa på datorn en stund sen blir det träna och hockey! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0