Yeah I guess I know I just hate how it sounds

Senaste timmarna har jag spenderat med att:

- spela ett hysteriskt roligt spel på min mobil (ett quiz med olika företags loggor), har man feber är man uppenbarligen lättroad.
- se på historychannel, det har i och för sig varit igång på teven hela dagen, käner mig verkligen allmänbildad nu!
- bli attackerad av en otroligt envis och sur geting som 100% säkert hade någon personlighetsstörning.
- haft en lektion med några släktingar om hur man uttalar grundämnet brom.
- taggat järnet inför eurovision ikväll (eller typ, jag ska försöka att inte sova då iaf)...
- ätit glass mot min stackars hals.

Det kunde dock varit värre så jag ska inte klaga, jag har ju vansinigt fina näsdukar med valar på..

Puss på er!


Postat av: Hanna

Oooh, valar... xD

2012-05-27 @ 13:05:48

Postat av: Mela

Haha ohyeah! ;) ska photoshopa ihop en bild med mig och mina två valar någon dag, just for you my dear ;)

2012-05-27 @ 13:23:54
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback