When you are talking to yourself and nobody is home

Igår blev det legendariska bandet Rush klara för nästa års upplaga av Sweden Rock, skämdes lite över att jag faktsikt aldrig tagit mig tid att lyssna på dem så det är stundens projekt. Inte helt chockerande är de väldigt bra och det lär nog bli så att jag kommer stå i publikhavet i Norje framför stora scenen när de spelar nästa år.

Känns dock skumt att planera för nästa år när det faktiskt är hela två veckor till årets festival äger rum, men oj så taggad jag är!

Hoho, nu ska jag tagga för min spruta.. Ehhh..

Puss!

R U S H  -  L I M E L I G H T


Postat av: Vanadesse.

dÄR SA DU NÅT ;)

2012-05-22 @ 18:44:25
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0