We were the kings and the others the fools, playing by our rules

Ser ju som det sig bör eurovision ikväll och såklart hejjar jag på Sverige och Loreen, hon är ju faktiskt väldigt duktig. Men ja, jag gillar ju att göra listor så tänkte göra en topp tre lista på mina favoriter förutom Euphoria då, varför topp tre? För att jag inte tänker skämma ut mig så mycket att lägga ut något jag inte tycker är bra, hehe...

1. Tyskland, kommer inte ihåg vad människan hette men låten och rösten och hans ögon... Shit asså, love it!
2. Island, sångaren låter som en blandning av Tony Kakko och han i poets of the fall, mäktig låt!
3. Serbien, fint språk som passar för powerballader!

Nu blir det någon fantastisk mellanakt här *host* sen blir det olidligt spännande med röstningen, eller hur var det nu? Well, det kommer kanske en uppdatering sen om jag känner att jag har något viktigt att berätta, haha.. Peace!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0