Sometimes late at night


Love my nails ;)
Kvällen har spenderats mestadels framför grillen där jag blev allmänt rökförgiftad och sedan ute hos malin där vi såg på bilder från botswana, sjukt roligt att se! Kom hem igen för en stund sen, välkomnades av en extremt hysteriskt jättestor spindel i badrummet... Lite falsettskrik och maratonlopp för att hämta flugsmällaren senare räddade dock mamma mig från detta fruktansvärda livsfarliga djur. Lejonen i botswana kan slänga sig i väggen! Nu ligger jag i alla fall tryggt nerbäddad i sängen och läser bloggar, är riktigt trött men känner inte riktigt för att sova ännu, jag menar vad hände med min gamla dygnsrytm då jag var uppe till tre varje helg? Börjar väl bli vuxen, hmm.. Anyway, ledig dag i morgon oxå och då är min plan att fixa lite plugg och baka bröd, godnatt med er nu!


Postat av: Johanna

Vuxen? Du? Nu? Nänänä, försök inte. Du fyller 18 i december! Då blir du vuxen! T_T

2012-05-17 @ 23:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0