She's a good girl that's crazy about elvis

Hej på er!

Underbart väder med 22 grader i skuggan så sitter ute under mitt parasoll och pluggar.
Blev nyss klar med religionsuppgiften och nu håller jag på med filmkunskap, känns faktiskt som om alla uppgifter håller på att ta slut och tur är väl det för om 17 dagar drar sommalovet igång i och med sweden rock, tjoho!

Senare idag blir det ut på långrunda med min fina moster, kameran ska med och förhoppningsvis hittar vi lamm som vi gjorde i fjol. Mysigt värre!

Jaja jag ska jobba på med filmkunsskapen, puss på er!


Postat av: Johanna

Får får inte får,

Får får lamm!



Lammungar? Det heter bara lamm :(

2012-05-20 @ 13:14:47

Postat av: Mela

Hahaha godegud, tror aldrig jag skrivit fel på det förut, fixat nu iaf!

2012-05-20 @ 14:12:41
URL: http://meelah.blogg.se/

Postat av: Johanna

Något slog fel för dig. :)



Jag hade såååååååå roligt åt att :')

2012-05-20 @ 15:11:02

Postat av: Hanna

Stort plus för att du satt under parasoll!

Stolt över dig ;)

2012-05-20 @ 20:15:26

Postat av: Mela

Assåååee ja eh about that, jag satte mig under parasollet eftersom att jag bränt sönder mig tidigare under dagen :$

2012-05-20 @ 21:53:49
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback