No one learned from your mistakes

Godmorgon!

Solen lyser mig rakt i ögonen och jag är så trött att jag inte tänker klart, så blir det här ett väldigt skumt inlägg kan ni ju ignorera det..
Min extrema trötthet beror på att jag inte somnade förrän rund tretiden i natt/morse, tack och lov är ju måndag sovmorgondag för tror inte det hade gått att klara skolan om jag skulle gått upp vid fem som vanligt.
Anyway, tror sömnproblemet är självförvållat, drack kaffe med mormor sent på kvällen för att orka se "den siste samurajen" (recension komer kanske sen, men åh så bra den var!) och ja, jag såg ju den i alla fall, och två och en halv timme extra.

Nu ska jag gå in i badrummet och hälla kallt vatten i ansiktet, tydligen ska det vara bra när man är trött..

Puss!


Postat av: Vanadesse.

Ja, du har en poäng där! Dom sitter ju snyggt och har bra priser. Synd bara att det inte var den officiella merchen som gjorde det så man slapp alla kids i VÅRA bandtröjor ;D

2012-05-14 @ 15:36:45
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0