If we go again all the way from the start

Godmorgon!

Sov en liten stund nu på eftermiddagen, hade galen huvudvärk efter nationella prov i morse.
Jag tror dock det gick rätt bra, skönt att ha det klart om inte annat!

Det tog slut på blogginlägg här igår märkte ni nog, hoppade på bussen och drog iväg in mot stan för att fota som jag redan berättat om. Stannade där fram till halv nio och sen var det ju lite si sådär med bussarna hem.
Dessutom följde Flii med hem hit!

Så, nu vet ni om min gårkväll och dag..
Nu sitter jag här framför datorn och bara väntar på att himlen ska öppna sig med regn och åska, ser ut som det kan hända när som, mysigt!

Nu ska jag i alla fall plugga lite filmkunskap och försöka lära mig folkdanser till svenskan, wish me luck!
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0