Hurts good on a bed of nails


New nails!
Ligger i soffan och ser på arga snickaren, inte för att det är bra utan först och främst för att jag inte kan stå upp utan att mina fötter och dess artontusen skoskav, gör så vansinnigt ont.
Det var till och med så illa att en gullig liten tant stannade med bilen när jag var påväg hem och hörde om jag ville åka istället, såg tydligen plågad ut.. Haha, dock lever jag efter en femårings motto 'kan själv' så jag gick vidare... Anyway, imorgon blir det att stanna hemma, idrottsdag imon och jag kommer inte klara detmed fötterna, verkligen jättetråkigt då det är riktigt roliga aktiviteter, totalfail.
Fortsätta se på teve nu, pusshejj!


Postat av: JOHANNA :@

FÖR I HELVETE MELA DIN SVIKARE, DIN FÖRRÄDARE, DIN LÖGNHALS, DIN MALÄTNA GAMLA LUSPUDEL, DIN FUSKARE, DIN DESERTÖR, DIN AVFÄLLING, DIN ÖVERLÖPARE, DIN AVHOPPARE, DIN QUISLING, DIN USLING, DIN FEMTEKOLONNARE, DIN KOLLABORATÖR, DIN LYMMEL, DIN SKURK, DIN BOV, DIN BANDIT, DIN SLUSK, DIN HUNDFOTT, DITT FÄ!

2012-05-02 @ 22:18:48

Postat av: Mela

Förlåt Johanna? Jag tycker om dig oxå xd

2012-05-02 @ 22:21:16
URL: http://meelah.blogg.se/

Postat av: Hanna

Tur att man inte använder fötterna när man sandpapprar ;)

2012-05-02 @ 23:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback