Have my mind turned to stone

Oj, det är lätt att glömma bloggen när det är fint väder..

Nu sitter jag och fixar över filmen jag ska opponera på imorgon till mitt usb, tänkte poppa lite popcorn och se den om en stund oxå, In Time. Riktigt bra, vet inte om jag pratat om den innan här eller om det bara är att jag jobbat så mycket med den? Hmm värt att kolla upp, annars kan det få bli en liten recension här. Har ju en bokrecension att skriva med på Mathilda som jag läste ut häromdagen, vi fixar det nästa gång det regnar typ!

Annars idag har det varit en rätt chill dag halva tiden och sen uppsatsskrivande konstant i två timmar, men nu är jag klar med religionskursen! Yay!

Så nu var filmen klar, puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0