Don't mistake the silences, there's so much I haven't said

Finns det något bättre sätt att vakna på än att en geting med uppenbar personlighetsstörning försöker ta sig igenom myggnätet in till ens rum och när man väl fått iväg den inser man att klockan inte ens är sju men att man ändå är så kissenödigt att magen håller på att sprängas så att man måste stiga upp och inte att glömma att exakt samma sak händer två timmar senare igen när man väl somnat om?

Ja det finns betydligt bättre sätt att vakna på.

Nu är jag i alla fall vaken och har firat mors dag lite smått i familjen, är ju fortfarande sjuk så kunde inte laga frukost till min fina mamma tyvärr.

Nu ligger jag här i soffan och kollar på American Pickers, när jag blir äldre och får en stabil ekonomi ska jag definitivt köpa massa gamla skyltar, burkar och vimplar, så underbart fint och häftigt!

Så, vad gör ni en söndag som denna? Jag ska försöka piggna till och sen göra hemmagjorda kroppkakor med mamma och mormor i eftermiddag, mysigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0