Burn baby burn so I can inhale the smoke

Aoouch, har bränt mig något så vansinnigt ser jag nu, ryggen och axlarna bränner och ser snarare ut som färgen av en colaburk än av den normala vita nyans de brukar ha.. Hm, hur jag ska överleva detta är en fråga.

Dock tänker jag muntra upp mig själv med att baka en kladdkaka, kanske solbrännan oxå tycker det ser gott ut och smiter iväg från mig och till kakan istället? Host, där märks det hur allmänt hyperspeedad jag är och har varit hela dagen..

Aja, hörs sen, puss!
Aaaaaj, tyck synd om mig.. Speciellt du Hanna som inte alls har tjatat hela eftermiddagen om att "du måste klä på dig över axlarna" och "du måste smörja in dig annars bränner du dig" hmmff, jag kanske ville bli kräftfärgad? Aldrig hänger du med i modet.. Hehehe ;)


Postat av: Johanna

Gissa vem som kommer att peta på dig? :D

2012-05-01 @ 22:13:24

Postat av: Hanna

För det första: skyll dig själv ^^

För det andra: vad var det jag sa ;)

För det tredje: Stackars liten!:/

2012-05-02 @ 20:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback